DIY- Kavanoz Boyama

Merhabalar. Bizim evde boşalan cam kavanozlar iki şekilde değerlendirilir. Birincisi; annelere götürülür, tekrar içleri salça, sos, reçel, marmelat vs dolu olarak geri alınır. :) İkincisi de boyanır, süslenir tekrar kullanılır. İşte en son süslenenler...


Biri kahve kavanozu diğeri de orta boy kavanozlardan... Önce enamel boya ile 4 kat boyadım, dekupaj resimlerini hamurla kabartıp yapıştırdım. Kumaş parçaları, hazır dantel, kurdele, doğal rafya ile süsledim.
 Bir de yakından bakalım.







Bu kavanozun kapağına  daha önce de bahsettiğim çok amaçlı yapıştırıcı ile kumaş ve hazır dantel yapıştırdım. 
Sevgiler...







22 yorum:

  1. Harikalar,ellerine sağlık canım..
    Ben bir üçüncü seçenek söyleyeyim: süslendikten sonra da anneye götürülür :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Evet doğru söylüyorsun onu unutmuşum. Süslü olarak götürdüklerim de var ama onları tekrar dolu olarak geri almıyorum. :))) Sevgiler...

      Sil
  2. ne güzel degerlenmiş kavanozlar ellerınıze saglık...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

      Sil
  3. çok güzel çalışmışsınız.önemli olan evimizdekileri degerlendirmek.insan kullanmaya kıyamaz.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hem boş kavanozlar değerlendi, hem de bir şey üretmenin mutluluğu yaşandı... :))

      Sil
  4. Çok çok şık çok güzel olmuş.. Ben henüz hamur kabertma yapmayı denemedim yapabilir miyim bilmiyorum sizinki çok çok güzel olmuş..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hamur kabartma zor bir iş değil eminim çok da güzel yaparsınız. Sevgiler...

      Sil
  5. Çok şık olmuş,kareli kumaş ve kurdelalar çok yakışmış,ellerine sağlık Esracığım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap ablacığım.

      Sil
  6. bayıldım bu cici kavanozlara.ne de güzel süslenmişler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Feyza hanım, değerlendirmeye devam... :))

      Sil
  7. Seçtiğiniz kumaşlar, üzerindeki figürler öyle güzel olmuşki ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , beğenmenize sevindim.

      Sil
  8. Çok da hoş olmuş. Ne güzel bir geridönüşüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüştürmek lazım, hep al hep al nereye kadar. :)))sevgiler...

      Sil
  9. çok harika ellerine sağlık bayıldım canım.kapı süsünü de yeni gördüm eline sağlık o da mükemmel olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esra'cığım. Beğenmene çok sevindim.

      Sil
  10. Bizde de boş kavanozlar sadece birinci yöntemle değerlendiriliyor, annemlerle bizim ev arasında gidip geliyorlar :) Çok şık olmuş kavanozlar, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esen hanım, sevgiler... :))

      Sil
  11. Çok beğendim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş geldiniz...

      Sil

Share It