Polyester çerçeveler


Merhabalar. Bu hafta yayın yapma konusunda tembellik ettim, en son yayın üzerinden neredeyse bir hafta geçmiş. Resimlenmiş yayınlanmayı bekleyen çalışmalarım olmasına rağmen nedense elim gitmedi yayın hazırlamaya. Neyse işte bu renkli mi renkli polyester çerçevelerle buradayım...
Bu çerçeveler buradaki çerçevelerle aynı. Bu sefer çerçeveleri ayrı ayrı kullanmayı tercih ettim. Böyle de hoş oldular bence.  Buradakilerde metalik boyalar, antik eskitme ve parmak yaldız kullanmıştım. Bu sefer mat ve canlı renkler kullandım.


Çerçevelere uygun renklerde resimler yerleştirdim. Aslında çerçeveleri aldığımda ortaları tamamen boştu, ayna da yerleştirilebilirdi.


Çerçevelerin arka kenarlarına resimleri tutsun diye uygun ölçülerde kestiğim mukavva parçalarını silikon ile yapıştırdım. Resimleri mukavvaya yapıştırmadım, çekerek çıkarılabiliyor. Böylece çerçeve sahibi bu resmi çıkarıp şablon olarak kullanabilir ve kendi resmini bu ölçülerde keserek çerçevelere yerleştirebilir diye düşündüm.


Çerçevelerin içlerine yerleştirilecek resimlerdeki renkler de çerçeve renkleri ile uyumlu olursa hoş olur, ne dersiniz?
Bu güzeller Tekirdağ Bilgiyolu'nda satışta efendim. Sipariş ve fiyat bilgisi için esraakin203@gmail. com 'dan ulaşabilirsiniz. 
Sevgiler...






12 yorum:

  1. renkler çok hoşuma gitti, içindeki resimlerle son derece uyumlu olmuş. ben olsam böyle kullanırdım:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Bence de resimler çok güzel, çok romantik. Sevgiler...

      Sil
  2. güzel olmuşlar...
    Harrison Fisher'in hatunları...bayılıyorum bu resimlere...
    ben de diğer kadın resimlerinden panolar yaptım...
    onları da kullanmalısın...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Genelde beğeni içeren yorumlar geliyor ya da beğenmeyen yorum bırakmıyor. Yapıcı eleştiriler ve tavsiyeler gelince daha mutlu oluyorum. Sevgiler...

      Sil
    2. sana katılıyorum...beğenmeyen yorum bırakmıyor...sanal alemin negatif yönlerinden biri işte...ben de çoğu yerde eleştiri yapmak istiyorum ama vazgeçiyorum çünkü çoğu blog sahibini tanımıyorum... bir blogtaki tüm postları okumak,blog sahibini inceden inceye tanımak gerek...yapılan eleştiriler ukalalık veya kendini beğenmişlik olarak algılanabilir mi diye korkuyorum açıkçası.

      şahsen her türlü eleştiriye açığım ben,her yapılan herkesin hoşuna gidecek diye bir kaide yok ki...güzellik göreceli bir kavramdır...

      Harrison Fisher genelde kadın resimleri çizmiş ve hepsi de çok hoş...yakın zamanda kolajlar yapmaya başladım. blogumda ressamın diğer resimlerinden yapılmış resimler bulabilirsin.

      bir de bu Tekirdağ bilgi yolu nedir? merak ettim bir Tekirdağ'lı olarak...

      Sil
    3. Bloğundaki resimleri gördüm, hepsi çok hoş olmuş. Tekirdağ Bilgiyolu, Tekirdağ okullar bölgesinde yeni açılan kafe, kitap, kırtasiye. Sevgilerimle...

      Sil
  3. ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar resimlerde çok uyumlu olmuş eğer mahsuru yoksa panoları nereden temin ettiğinizi öğrenebilir miyim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Ben ahşap boyama ile ilgili malzemelerimi Çorlu'daki ahşap boyama malzemeleri satan dükkanlardan alıyorum. Muhakkak araştırılsa internetten de bulunur. Sevgiler...

      Sil
  4. Çok hoşlar:))Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Resimler de çerçevelerde harika görünüyor ellerine sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hülya hanım, sevgilerimle...

      Sil

Share It